Bebis?!

Sitter just nu och tittar på förlossningskliniken och tittar på alla nyfödda bebisar (inte för att dem är så söta när dem kommer ut helt blodiga och geggiga). Men det är en sån fantastikt känsla och upplevelse! Fick en fråga i förra inläggen:

Sofia
om Te och skorpor...:

Hej, jag har läst din blogg nu ett tag.
Planerar ni flera barn? :)

Jag måste erkänna att jag har de senaste månaderna kännt att jag är så sjukt sugen på en liten bebis igen. Jag pratade med M om det och han ville också ha det. Hade vi båda haft fastjobb och bra ekonomiskt ställt hade vi utan tvekan vilja ha ett till barn nu, jag hade förmodligen redan varit gravid.. Haha! Men just nu går studierna före. Jag har 2,5 år kvar och M har 2 år kvar. Sen känner vi att vi måste jobba i nått år också. Så om en femårs period kanske det är dags igen.. Men hade jag fått bestämma hade jag nog redan varit gravid.. Hehe! =)



Gravid med Tindra...



Tindra bebis...



Gravid med Milian..



Milian bebis...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0