Te och skorpor...

Gårdagen bestod av bara jobb och sen direkt efter de bara plugg. Tror jag satt från klockan tre till elva på kvällen. Jag var helt slut alltså! Sen la jag mig på spikmattan, som jag totalt hade glömt bort att jag ägde, och höll på att somna. Sen jag har börjat jobba har jag börjat få ont i ryggen igen. Jag har ju problem med ryggen, egentligen borde jag uppsöka en kiropraktor eller vad dem heter.. Min ryggrad är ju sne och jag antar att det är dels därför jag har så ont ibland. Sen funderar jag på att börja styrketräna, framförallt ryggen då. Jag kommer att behöva de inför framtiden, speciellt inom den yrkesområde som jag har valt..

Jag och barnen fikade nyss på lite fil och skorpor. Ska ta det lungt en liten stund sen börja röja undan lite här hemma och dammsuga. Sen ska jag börja med maten.. Idag skippar jag iallafall plugg, kör imorgon istället. Sen ska jag jobba fredag förmiddag och lördag också denna vecka..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, jag har läst din blogg nu ett tag.

Planerar ni flera barn? :)

2011-10-04 @ 10:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0