Bebisarna är här!!

Jag sitter och kollar på So You Thinkt You Can Dance just nu. Det är ju så himmla bra! Tindra somnade inte förrens nu vid tio. M jobbar inatt och jag ska värma mig lite rabarberpaj och mumsa i mig. Frida, Victor och Tuva har kommit hem från Gävle, så imorgon tittar dom förbi en stund. Sen på kvällen ska vi handla också.

Måste ju berätta också att våra inneboende har fått bebisar nu. Två små duvungar har kläckt nu, och dom är verkligen jätte söta. Jag måste försöka få ett foto på dom, utan att störa dom såklart! Det är så himmla kul tycker jag, det är inte varje dag man kan följa och se duvungar växa. =)

Åh nu börjar det.. Skriver mer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0