Vi har fått inneboende...



Japp! Två duvor har byggt ett bo på vår balkong.
Dom har hållt på ett par dagar med det, och vi har tänkt att jaga bort dom för vi kommer inte kunna gå ut på vår balkong om det är ett duvbo där, speciellt när deras ägg kläks. Men nu imorse när honan flög iväg såg vi att hon har lagt ett ägg där nu. Varken jag eller M har mage till att slänga ut boet nu. Så vi blir portade från vår egen balkong i några veckor framöver. Och jag har ingen anning hur länge duvungar brukar vara kvar i boet?!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Vad konstigt att du inte hört ifrån dem - jag har inte heller hört något från dem men har mailat dem igen nu och frågat varför du inte hört ifrån dem - hoppas på att de svarar snabbt, hör av mig till dig när jag hör något - och du kan ju höra av dig ifall de skulle kontakta dig! :) Trevlig helg! Kram Carolina

2009-07-10 @ 20:05:42
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0