Ser fram emot sensommaren...

Föresten glömde ju berätta. Jag har beställt biljetter nu till Deep Purple, Europe och Bonfire. Dom ska spela nere i Ystad där min pappa bor, på Öja Slottsruin. Så det är ju perfekt att åka dit då. M är ledig den helgen så han har lovat att han ska ta hand om Tindra. Det blir första gången jag gör någonting utan henne. Det kommer kännas lite konstigt att inte ha henne runt sig, men samtidigt skönt. Och ett bra tillfälle att roa sig och vila framför allt. Så här ser framtidsplanerna ut:

1/8 - Åker jag och Tindra till Grönskåra och stannar över natten. Ska hälsa på Magda och dom andra och ha trevligt. 
9/8 - Åker jag ner till Ystad och kollar på Deep Purple, Europe och Bonfire. Ska ha picknick och ha trevligt. Ska även passa på att njuta av Ystad, det är ju en otroligt fin stad på sommaren. Jag åker nog hem dagen efter, får se lite.
1/9 - Då flyttar vi till den nya lägenheten! Det ska bli hur härligt som helst!
9/9 - Då är Tindra ett halv år gammal! =) Stora flickan!
11/9 - Fyller jag 21 år! Så det ska väl firas på nått sett.

Så jag ser ju verkligen fram emot augusti och september. Dom kommer att bli kanonmånader känner jag. =) Sen brukar det ju oftast vara som finast på sensommaren, så vi får väl hoppas på det!
 
//S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0