Sportlov..

Idag är både jag och barnen lediga. Så nu har även barnen fått lite sportlov. Vi hade en liten sjukling här hemma igårkväll (Mille), men han verkar vara bättre idag. Ingen feber nu på morgonen iallafall, så det var ju skönt. Men vi får hålla oss inomhus idag. Jag ska försöka plugga lite, sen har jag lovat Tindra att dem ska få måla med fingerfärg. Under helgen ska vi baka lite cupcakes också och inviga vår nya muffinsform som vi köpte på Ullared. =) 
 
Imorgon ska vi storhandla och åka in till MIO för att betala förskottsbetalningen och titta på ett nytt soffbord. Sedan ska vi sätta oss ner och planera inför barnens kalas. Dem ska få ha sitt första kalas för dagiskompisarna iår, och dem vill ha maskeradkalas. Så det är en del att fixa inför det.
 
 
 
Kanske skulle ta och klä ut mig till Polis på barnens kalas?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0