Skomania...

Idag sov jag och Matthias ut då ingen av oss skulle upp tidigt. Så himmla skönt! Idag lämnade vi barnen hos Ms föräldrar en stund för att dra upp till Grand Samarkand. M är ju på fest ikväll så han ville köpa något nytt att ha på sig. Och jag hade två presentkort att handla för. =) Köpte bland annat lite smink inne på Kicks och en kandelaber inne på Chili. Syper fin! Sedan... åh får lite ångest.. Köpte jag mig ett par skor.. Jag kan verkligen inte gå in i en skobutik utan att komma ut med ett par.. Suck! Hittar jag inga snygga är det inga problem, men hittar jag ett par snygga bara måste jag köpa dem, annars går jag och har ångest och mår dåligt för att jag aldrig köpte dem.. Sjukligt! Haha!
 
Nu är det iallafall strax dax för Mellomys med barnen. Vi har bunkat upp med lite godis och läsk, så det ska bli mysigt! =)
 
 
 
De här underbara skorna fick följa med hem! =)
 
Ögonskugga + pensel samt Lumene vitamin C Dry Skin Comfort Radiance Cocktail.
Ett riktigt booster för mig som har torr hud. Har hört mycket gott om denna, så ska bli kul att se om den uppfyller förväntningarna.. =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0