OBH Nordica curling iron 19mm...

Våran lilla shoppingresa till Ullared igår blev riktigt bra. Det är tur att man bara åker dit en gång om året unegfär, annars skulle man bli fattig. Vi fick en massa bra saker med oss hem iallafall! Vi köpte regnställ och vårjackor till båda barnen. Prestenter till både, dem fyller ju år snart. Sen blev det en hel del andra "bra-att-ha" saker, heminredning, nya saker till köket. Jag köpte bland annat en ny hårfön då vår förra gick sönder för någon vecka sedan. Sedan köpte jag en locktång från OBH Nordica. Nu när jag börjar få lite längd på mitt hår vill jag kunna göra fina lockar! =)
 
Näh, nu måste jag sätta igång med kvällsmaten.. Hörs senare! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0