Hårprodukter...

Nu sitter jag här igen..
 
Ms "Liverpool-kompisar" har kommit hit och om någon timme börjar matchen så jag har kurrerat mig i köket med min kära dator. Men det är farligt för jag har både äppelpaj från igår och nybakta semlor här.. Blir nog att ta sig lite av båda. =) Ska strax lägga mig inne i vårt sovrum och titta på tv.
 
Just det, beställde hem lite saker från bangerhead.se nyss. Har tänkt attt jag skulle göra det sen vi kom hem från Florida. Min Maroccan Oil som jag köpte i höstas och som jag hade över halva flaskan kvar i, råkade spillas ut i min resväska på vägen dit. Panik! Så himmla störande! Så jag har bara använt mig av Lanzas Silk Serum, vilket iofs har fungerat jätte bra, men det är något speciellt med Maroccan Oil! =) Sedan beställde jag torrschampoo som är en räddare i nöden och andra småsaker, samt Revlon Professional Nutri Color Creme. Har hört mycket gott om dessa och då jag fick det med rabatt tänkte jag prova på.. Beställde hem färgen 1003 Pale Gold. Vill ju bli av med mina färgskiftningar och gå mot det mer varma ljusblonda hållet. Så vi får se hur det blir! =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0