God morgon fredag!

Idag steg vi upp vid sju, lämnade barnen på dagis vid nio. Nu har jag ätit frukost och druckit mitt morgonkaffe. Ett måste för att kunna klara av dagen! =) Ska strax sätta igång med pluggandet. Funderar på om man skulle träna lite också. Kanske få ta det lite senare efter jag hämtat barnen. Lättare att plugga när dem är på dagis ju.
 
Jag har verkigen kommit igång med min träning nu och det känns så jäkla bra! Det beror bland annat på att jag har hittat ett roligt sätt att träna på. Att vara ute och springa varannan dag är inte min grej alls. Jag har alltid älskat att dansa, så varför inte träna på det sättet och därför har jag börjat med Zumba. Har testat det någon gång innan, men kom aldrig igång med det helt. Men det har jag gjort nu. Dansar minst varannan dag ibland flera dagar i rad. Så fort jag har tid. Nu har dem ju släppt en ny dvd samling, så nu har jag 8 olika rutniner att köra på. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0