I blame the...

Aah, shit va dålig jag äär! Men jag blir fan knäpp på den här kursen som vi läser nu. Detta har vart den värsta hitills. 100 böcker som ska läsar och 500 uppgifter som ska göras..typ.. Förutom det ska man klara av vardagen också, ta hand om barnen och hemmet och så. Kan ju säga att de sistnämna håller på att förfalla! M har börjat jobba också, så han jobbar varje tisdag ocg torsdag kväll, samt vissa helgen. Och där imellan ska jag jobba också. Men det har inte blivit så mycket jobb för mig på hotellet. De som har varit sjukskrivna och mammalediga har kommit tillbaka, så då blir det inte mycket jobb över för oss "extrajobbare". Så på tisdag ska jag faktiskt på en "jobbintervju" på ett annat hotell här i stan.
 
Tiden går så sjukt fort. Det är bara 45 dagar kvar till Julafton och BARA 48 dagar kvar tills vår resa mot Flooridaah börjar! Vi åker den 27:e December till London och stannar där över natten hos Rolf (Ms farbror) och firar lite jul med några av släktingarna där. Sedan dagen efter lyfter flyget vid 13.00 mot Orlando! Längtar så sjukt mkt!
 
Just nu sitter jag här och skriver färdigt en hemtenta som ska in på Måndag, ligger lite efter. Hade en hemtenta som tog det mesta av min tid förra veckan. Vill verkligen klara den, men det kändes bra så.. *ta i trä* =) Ska hämta barnen vid fyra sen ska vi ha myskväll framför X Factor, imorgon jobbar jag till två. Sen på söndag är det farsdag och det ska ju firas! =)
 
Bjuder på en väldigt färsk bild på osminkade mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0