Före och efter bilder...

Innan idag gick jag och M en runda kring Växjösjön. Passad på att dra med mig systemkameran och ta lite kort. Tar fortfarande med auto, har inte tid att lära mig manuellt just nu. Som sagt till sommaren kommer det! Men jag har lekt lite med bilderna i ett redigeringsprogram. Så jäkla kul! Börjar lära mig hur allt funkar nu också, men det är inte så svårt iofs.. Här får ni lite före och efter bilder:



Före!



Efter



Före



Efter



före



Efter



Före



Efter..

Har inte lekt med bilderna allt för mycket. Vill fortfarande att det ska se naturligt och inte för redigerat ut.
Har mest ökat skärpan och kontrasten samt förbättrar färgerna i vissa bilder.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0