Helgens inköp...

Så underbart med en hel ledig dag! Idag har jag varken jobbat och pluggat och det har varit super skönt. Idag sprang jag en runda på stan. Inget vidare väder så sprang in mellan affärerna hela tiden för att slippa gå ute längre sträckor. Sen var jag på jakt efter en klänning att ha på 50 års festen som vi är bjudna på i London. Sprang runt och hittade verkligen ingenting till en början med, hade till och med svårt att hitta klänningar överhuvudtaget. Men hittade en inne på H&M till sist. I ljusrosa, lite pastellfärg så där som är väldigt inne just nu. =) Sen blev det lite annat smått också! Klänningen kommer jag matcha med ett skärp i midjan.


Detta fick följa med mig hem idag.
En mintgrön topp, den ljusrosa klänningen, BUS, en väska på rean för 50 kr, ett hippieband och två nagellack...






Nagellacken. Fick bli en stark rosa/röd färg och en mintgrön som matchar toppen jag köpte...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0