Isabelles konfirmation...

Oj, mer än en hel vecka sedan jag skrev här sist. Jag har haft lite annat i huvudet. Har knappt varit inne på facebook heller, bara via mobilen. Skandal! Haha! Nä men, förra veckan jobbade jag ganska mycket även fast jag egentligen bara skulle jobba tre dagar. I söndags var det Isabelles konfirmation. Hon fick två par örhängen plus presentkort på håltagning i öronen, eftersom hon inte hde det! =)

Sedan jobbade jag i Måndags och har varit ledig sen dess, är ledig imorgon också. Sen jobbar jag fredag och lördag. Men det har varit skönt att vara lite ledig, speciellt nu när det har varit lite finare väder. M jobbar ju varje vardag, vilket är lite synd. Men han har bara fem veckor kvar på jobbet, sen ska han ta ut lite pappadagar i tre veckor. Så han får lite ledigt han med! =)

Tänkte visa lite oredigerade bilder från i söndags:



I domkyrkan...




Tindra buse i kyrkan...



Isabelle och barnen...



En skål för Isabelle. =)



Barnen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0