Lite shoppingterapi...

Idag har det varit varmt men tyvärr mycket moln, under förrmiddagen tittade solen fram mellan molnen under ett tag men sedan dess har den hållt sig gömd. Under eftermiddagen mellan ett och tre var jag nere i stan. var tvungen att köpa linsvätska och passade på att titta om det var något på rean. Har ju inte varit nere i stan sen den började.

Tyvärr var det ganska utplockat, men lyckades hitta en topp på Gina Tricot. Sedan blev det en kjol som jag förälskade mig i inne på H&M, men det fanns inte på rean. Ska visa den på bild vid ett senare tillfälle. =) Annars har det varit en lugn sista dag med ledighet. Sen jobbar jag fredag och lördag. Så det ska nog gå bra! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0