Westfield - ett paradis...

Igår var det tänkt att vi skulle så på lite sightseeing här i London och titta på buckingham palace, big ben och så. Men vädret var inte det bästa, det spöregnade. Så istället ändrade vi på planerna och åkte till Westfield istället. Paradiset! =) Europas näst största shoppingcenter. Dock hade vi det knapert med tid. Jag, Isabelle och Tindra praktiskt taget stressshoppade ut och in i varje butik. Vi hade bara strax över två timmar på oss. Så jag fick inte shoppa så mycket som jag kanske hade velat och tänkt mig. Men jag hittade tre par byxor, en tröja, ett linne och en svin cool väska samt lite kläder åt barnen. Så jag är nöjd! Dem har sviin billiga barnkläder här i England, ungefär hälften så dyrt som i Sverige..

Idag ska vi bege oss ut på sightseeing istället.. =)


En isrink mitt i shoppingcentret



Stooort!



Dagens shoppingpåsar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0