Veckans första dag...

Idag var jag på universitetet mellan 9.15 - 15.00. Ganska segt, och jag va så himla trött och gäspade titt som tätt. Sen hem och hämtade barnen, dem fick gå hela vägen hem för dem sa att dem ville de. De tog sin lilla stund att komma hem för dem skulle stanna och leka med snön och kasta snöbollar på varandra. Så när vi kom hem sa Tindra: "Mamma jag fryser! Kan vi göra varm choklad?" Sagt och gjort. Vi värmde oss med en kopp varm choklad och lyxade till de med lite grädde och mini-marshmallows.

Nu under kvällen har vi ätit hamburgare till kvällsmat, sedan tog jag mig ett varmt bad. Så skönt! Nu har jag tänkt att läsa lite. Har ganska mycket att läsa tills ett seminarium som vi ska ha på fredag. Sedan blir det att koppla av till en bra film med M. =)


Mmm...



Dagens kvällsmat.. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0