Total Repair...

Idag var det dags för jobb. Kommer att jobba imorgon också och i helgen. Det blir mycket jobb nu. Kommer jobba en del nästa vecka också. Då startar ju melodifestival-veckan, så det kommer att vara fullt i princip varje dag från tisdag-söndag.

Idag har vi vecko handlat på City Gross, lagat mat och pluggat. Min dag har inte varit mycke mer intressantare än så, tyvärr.. =) M är iväg och kollar match och kommer hem kring elva. Så jag sitter själv här. Ska tappa upp ett bad och koppla av och testa min nya inpackning som jag köpte idag. Mitt hår har blivit så stripigt och jätte konstigt. Inte alls som det brukar vara. Testde en annan hårinpackning, men tyckte det inte gjorde någon skillnad. Om inte detta hjälper nu måste jag få professionell hjälp?!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0