Dagens..

Idag var nog den segaste dagen hitills i skolan. Vi hade en sjukt tråkig föreläsning. Sen skulle vi egentligen ha en till på eftermiddagen, men vi blev varnade av andra att det också var trist. Och att allt endå skulle läggas ut på en sida som vi alla har tillgång till, så det avgjorde saken. Jag skippade eftermiddags föreläsningen och drog ner till stan för lite shopping. Köpte mig lite smått och gott. Köpte även varsitt klädesplagg till mina söta barn.

Kvällen kommer att spenderas med att läsa, så jag inte sparar allt till sista dagen (torsdag). Kommer ju som sagt att jobba nog både imorgon och på torsdag. Så blir inte jätte mycket tid över till plugg.. Nå ja, de får gå! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0