Trashade jeans, flaggtema och nitar...



Här är mina favoriter från allas våran Gina Tricot.
Det som jag suktar efter just nu är trashade jeans, jag hade några stycken när jag gick i gymnasiet och var en badass hårdrockare. Men tyvärr har jag vuxit ur alla de jeansen, har bara ett par vita kvar (som kommer användas så fort våren närmar sig, då det är hett med både trasigt och vitt demin).
En anna sak som känns extra hett är toppar med flaggtryck och då framförallt den brittiska sorten.
Väskan som är lite chanel inspirerad är helt klart värda sina 200 kr, ska dock kolla upp om själva "handtaget" är av längre sort. Shortsen som visas på bilden har jag redan provat, och dem satt inget vidare tyvärr. Men oj så snygga dem är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0