Sista dagen..

Ja nu har vi kommit fram till den sista dagen här I England. Tycker att de här 2,5 veckorna ha gått extremt fort. Speciellt när vi var i London. Känner att vi inte hann med allt som jag hade velat göra under tiden vi var där. Vi hann bland annat inte se Phantom of the Opera, vilket är lite av en besvikelse. Men Rolf (Ms farbror) sa att vi var välkomna fler gånger. Så jag hade gärna velat åka till London i sommar och stanna i några dagar så vi kan göra allt som vi vill göra.. =)

Igår var vi i Cambridge och shoppade upp våra sista pengar, har bara några få hundralappar kvar nu. Vi handlade mest presenter, till mina nära och kära och till Richard och hans flickvän som har stått ut med oss så pass många dagar. Haha! =) Vi lyckades hitta till Primark igår också och shiit vad billigt det var. Jag vågade inte gå överallt för då hade jag typ ruinerat mig själv. Med det blev strumpor, underkläder, en stickad tröja, en skjorta och en massa kläder till barnen. Tindra fick bland annat en vårjacka, i fejk päls.. =) Så nu vet vi det, att Primark ska vi gå in i i början av resan och inte i slutet.. Haha!

Idag har vi bra tagit det lungt och jag har försökt att få lite pluggat. Usch! Har ju inte blivit mycket av det nu under tiden vi har varit här. Nu ska vi strax äta kvällsmat. Det blir lamm, potatismos, mintsås, kokade grönsaker och yorkshire pudding. Sjukt gott ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0