Dagarna rullar förbi..

Det har varit fullt upp om dagarna nu. Måndag, tisdag var det hel dagar i skolan. Har precis börjat en ny kurs som vi går med en massa andra lärare, tror vi är totalt ca 150 studenter. Onsdag var jag ledig, och det spenderades en stund i stan med lite shopping och resturangbesök med M. Sen hem och läsa. Idag jobbade jag till ett och sen blev den en till runda på stan. Köpte dock inget, duktig jag är va?! =) M klippte sig och skulle köpa en klocka för sina födelsedagspengar, så jag höll honom sällskap. Sen har jag suttit här vid datorn och läst och pluggat. Puh!

I morgon har jag ett seminarium mellan 8.15-10.00. Sen ska jag möta mamma i stan. Såg ett par skor (jag vet vad ni tänker) som är to die for! Så ska nog köpa dem. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0