Ut med det gamla och in med det nya...

Nu är jag tillbaks igen. De två senaste dagarna har inte varit roliga. Allt började i tisdagskväll, då kraschade datorn!! Allt som var på den, alla bilder, alla filmer, alla skolarbeten och annat försvann. Datorn i sig fungerar fortfarande, men internet fungerar inte på den. Stackars M satt hela dagen igår i telefonsamtal efter telefonsamtal i hopp om att det skulle fixas, men tyvärr utan framgångar. Vi skulle bli tvugna att lämna in den och detta skulle självklart kosta en slant samt att det skulle ta ca en månad.

Det finns inte en chans i hela världen att vi hade kunnat klara oss utan dator i en hel månad plus inget internet. Så igår åkte vi upp till Mediemarkt och köpte oss varsin HP bärbar dator. Men det behövdes för min minidator började skärmen strula plus att internet fungerade inte på den och på den som kraschade så var det strul med batteriet, man var tvungen att ha datorn ikopplad hela tiden annars dog den..

Så nu är det fixat, men två dagar av mina plugg dagar försvann, vilket gör att jag åter igen känner mig stressad. Det är ett under om jag inte börjar tappa håret snart alltså! Haha! Så mycket som jag har stressat de två senaste veckorna! Men vet ni?! I helgen är jag ledig, hela helgen! Första gången på riktigt länge och det ska bli såå härligt! Dock har jag lite plugg att avklara men det ska nog bli bra! =)

Har tyvärr inga bilder att bjuda på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0