Pulkabacken...

Dagen har varit relativ bra. Idag har jag skjutit upp pluggandet tills kvällen istället. Så under dagen har vi varit hemma hos min mamma. Vi åt lite lunch och sen gick vi ner till fastighetslokalen som finns här på området. De va några som skulle ha loppis där, men där fanns inget att ha. Så vi gick ut till den "stora" backen istället och åkte pulka. Sen gick vi hem en snabbis. Barnen ville göra varsin teckning till min mamma och ge dem tillsammans med hennes present. Sen blev det jordgubbstårta och kaffe! =) 

Nu har vi precis kommit hem. Ska börja med kvällsmaten nu. Sen sätta mig och plugga det sista. Har bara 400 ord att skriva så det går snabbt, mellan en halvtimme - en timme ungefär. Sen blir det att slänga sig framför tvn, med en bra film kanske..


Vår pulkabacke...



Hej och hå! Jobbigt att gå upp för backen..



Kul att åka pulka! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0