Nytt i skohyllan..

Japp, jag har hittat ett nytt par som får tränga sig in i skohyllan. Dessa tittade jag redan på för en månad sedan, men hade lovat mig själv att inte köpa några skor då. Sen var vi på Grand Samarkand nu och gissa vad?! Dem fanns kvar! Mamma skulle ha två par skor så jag fick dem billigare, vi delade upp priset, då man får de tredje paret gratis hos skopunkten. Nice ju! Älskar skorna, dem är i mocka-aktigt tyg och bruna, jag har ju mest svarta skor. Sen ser det ut som man har världens minsta fötter när man har dem, love it! =)



Från hemsidan... (snyggare i verkligheten)



Försökte också ta en egen bild, men de blev bara organgea..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0