Mmmm...

Den här dagen har varit lugn! Barnen har varit hemma idag med. Så vi låg och drog oss i sängen till halv tio ungefär. Sedan har dagen gått åt till att städa, vika tvätt, fixa med annat här i lägenheten, plugga osv. Sen nu under kvällen har vi varit och storhandlat. Jag var ute efter en speciell sak som jag har suktat efter sen jag fick reda på att det hade kommit ut. Nämligen Marabou Saltlakrits! Ända sedan jag fick smaka Islänsk mjölkchoklad (Där är det vanligt med lakrits i choklad) så har jag varit ute efter kompinationen av lakrits och choklad. När jag äter lösgodis tar jag jämt en lakrits och en choklad samtidigt i munnen.

Så nu har jag hittat mina nya favorit choklad! =) Fast det är bara limited edition.. Så jag får väl bunka upp här hemma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0