Vad roligt att ni hittat hit..

De senaste dagarna har jag fått fler och fler besökare här på bloggen. Jätte kul att ni hittar hit! Jag har fått lite kommentarer också vilket är ännu roligare, fortsätt gärna så. Tänkte svara på två som jag fått.


Sara:
Hej, hittade hit av en slump. Kul med systemkamera, när du lär dig inställningarna kommer du tycka det är såå kul!
Söta barnen var som påskkärringar, ska ni ha fler barn? Är bara nyfiken då jag själv planerar mitt första :)

Svar på kommentar: Vad kul att du hittade hit! Ja, inom en relativt snar framtid vill vi ha flera barn. M vill ha fyra (?), men då brukar jag påminna honom att det trots allt är jag som ska klämma ut dem. Men vi får väl se. Nu går studierna först iallafall, så om tre år kanske det är dags igen. =) Vad kul! Barn är det mest underbaraste som finns. =)


Karin: Åh, vilket snyggt band!
Söta små barn du hade, och vad tätt de kom. Ska ni ha fler barn? Jag och min sambo planerar vårt första barn, såg att ni rest lite med barnen. Vi tänkte resa lite mer först men vi längtar efter barn och då kan man väl resa också. Ni verkar ju ha jätteskoj.!

Svar på kommentar: Tack så hemskt mycket! =) Ja, som jag skrev i den förra svaret så vill vi absolut ha fler barn, men efter båda har studerat klart.

Visst kan man resa med barn! Resorna blir kanske lite mer annorlunda än om man hade åkt själv utan barn. Men vi ser absolut inga problem med det! Vi älskar att resa med våra barn och dem älskar det lika mycket. Vi är ju ganska så välberesta. Milian var bara 10 månader när vi gjorde en 18 timmars resa till i Australien. Sen har vi varit två gånger i grekland och nu om en vecka ska vi åka till England, vilket blir den tredje gången vi åker dit med barnen. Många kanske hindras och drar sig för att åka med så pass små barn, men jag anser att det fungerar precis lika bra. Det är ju självklart flygresorna som kan bli lite jobbiga. Men med mycket böcker, filmer, målarböcker och andra saker som håller barnen sysselsatta, fungerar det kanon. Ett annat tips är nässpray innan start och landning, för att slippa trycket i öronen. Fungerar super bra! Lycka till med familjen! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0