Tesbilder med Canon EOS 600D..

Nu har mitt påsklov börjar och det ska bli såå härligt! Jag har inget jobb inplanerat (än så länge) och inget plugg (i stort sett). Jag kommer inte ihåg sist jag var ledig fyra dagar i rad med varken jobb eller plugg.. De måste vart sen i Julas när vi var i England. =)

Ja, som ni vet har vi skaffat oss en systemkamera. Jag har velat ha en nu i flera år. Kameran vi köpte är iallafall en Canon EOS 600D. jag har hört att den ska vara väldigt bra. Den är ganska dyr, strax under 9000. Men vi fick den till ett kanon pris. När vi köpte den fick vi den sista i lagret, så vi hade tur! Just nu har vi bara testat den och kört lite med auto och de olika färdiginställda alternativen. Såg att någon hade kommenterat att vi skulle lära oss att fotografera manuellt för att få ut mer av kameran. Självklart! Det är tanken! Detta kommer bli min nya stora hobbie! Jag kommer ägna min sommar åt att jobba och att lära mig kameran så mycket som möjligt. =)

Här är några testbilder med auto..














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0