Har mellanlandat här hemma...

Är hemma och mellanlandar en snabbis. Om en timme ska jag ta bussen tillbaks till Uni. Hade en föreläsning mellan 08.00-10.00. Sen tog jag bussen till stan och fixade med lite. Sen gick jag inom H&M. Blev lite smått och gott därifrån. Det finns massa fina vår/sommar kläder i affärerna och det får en att längta ännu mer till sommaren! Nästa lektion är obligatoriskt och börjar vid två. Känns så trist att dem lägger det så dumt, jag har liksom fyra timmars "håla" mellan föreläsningen och den vi ska ha nu i eftermiddag. Känns ju inte jätte pepp! Nu ska jag få i mig lite food, sen blir det till att springa till bussen igen. Pust!



Den här sommriga toppen fick följa med hem bl.a.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0