Girly Girly..

Steg nyss upp ur ett varmt välbehövligt bad. Nu sitter jag i soffan och skulle titta på Top Model Sverige. Det är ju tisdag idag och det betyder Girlylicious på tvn hela kvällen. Men insåg att dem har bara en tråkig tillbakablick på Top Model så det var inte lika kul. Så sitter här vid datorn istället. Funderar på att sätta på lite Big Brother och titta på det istället, har ju missat en del avsnitt. Vet inte, har tappar intresset lite för BB nu för tiden. Vet inte vad det beror på, för när jag väl tittar på det så är det ju rätt så underhållande.. Aja, nog om det!

Ska gå och lägga mig tidigt ikväll iallafall. Jag har en jobbig dag framför mig imorgon. Imorgo går jag nämligen från åtta till fem.. En föreläsning och två praktiska övningar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0