Fick ett mejl från Nelly igår kväll att mi...

img_0134 (MMS)

Fick ett mejl från Nelly igår kväll att min klänning hade lämnat deras lager, och att de skulle ta upp till 2 arbetsdagar innan den kommer fram. Har inte fått något avi än, vilket gör att den förmodligen kommer att komma imorgon. Men nu när vi gick in och kollade när vi ska ta tåget ner till Köpenhamn imorgon, så ska vi tydligen åka redan strax efter elva. Detta gör att jag inte kommer hinna få min klänning. Därför blev det panikshopping nummer två idag ! Först på Grand Samarkand, hittade ingenting och förlorade hoppet. Sen skulle M ner till stan så tänkte att jag kunde lika bra gå runt och kolla, hade inga höga förhoppningar överhuvudtaget. Tills jag går förbi Vilas skyltfönster och ser världens finaste klänning. Den sitter perfekt och fick med mig den sista i storlek xs i den färgen jag ville ha. Jag är överlycklig!!! Ni ska få se klänningen sen när jag kommer hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0