Eric Saade är iallafall inte så Popular i mina ögon...

Milian har blivit som besatt! Har tar min mobil så fort han ser att den ligger framme, och går in på Youtube.com (Alldeles själv) sedan vill han att jag ska söka på något speciellt, men oftast är det redan framme när han går in på Youtube. Mille har nämligen blivit ett stort fan av Eric saade. Han lyssnar på Popular och Manboy hela tiden, så pass så att både jag och M går och nynnar på låtarna hela tiden. Haha!

Och på tal om Eric Saade, är det inte helt sjukt att han tar 1495 kr för att man ska få en autograf och en bild av honom?! Vet han inte att majoriteten av hans fan är under 18 år? Jag har svårt att tro att dem har egna pengar till detta och det blir alltså vi föräldrar som får stå för kalaset. Det blev ju en del ramaskri om detta och hans svar på detta var att flera internationella kändisar gör så och att han hade fått förfrågan om detta av hans internationella fans. Jo men visst, Rihanna, Beyonze osv, har gjort detta. Men tror han allvarligt att han kan jämföra sig med dem?! Nej tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0