Vår vardag...

De har gått en månad sedan jag och M började skolan igen och gick tillbaka till våra vardagsrutiner. Det har gått förvånatsvärt bra med barnen. Dem har kommit in i jätte bra rutiner nu. Dem somnar (oftast) kring åtta, nio tiden och vaknar kring sju, åtta på morgonen. Ibland får man väcka dem lite tidigare om de ska vara på dagiset till frukosten.

Jag har ju fortsatt att jobba på hotellet nu, de dagar jag är "ledig" och inte har några föreläsningar eller seminarie på universitetet. Det har faktiskt blivit en del jobb, jag snittar minst två dagar i veckan. Denna vecka kommer jag dock att jobba fem dagar. Jobbar i stortsätt varje helg. Men måste börja vara ledig också lite känner jag. Är jag inte i skolan så jobbar jag. I lördags var den enda dagen på skit länge som jag inte hade något inplanerat överhuvudtaget. Om jag fortsätter så här så kommer jag snart gå in i väggen. Så jag ska ta det lite lugnare nu nästa vecka.

Alla pengar jag tjänar in på extrajobbet kommer jag att lägga undan på ett sparkonto som kommer att gå till en speciell sak, bara för mig själv. Vad det är berättar jag inte än men det lär ni märka sen..

Måste ju även berätta att vi har en resa till England inplanerad. Vi kommer förmodligen att fira jul och nyår i England. Det kommer att bli sjukt kul och mysigt! Längtar faktiskt redan. =) Det är ju faktiskt lite mindre en tre månader till jul nu ju.




Haha! Glada barn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0