Snälla... Kan jag bli frisk snart?!

Helgen var bra, me det var verkligen fullt upp! I lördags drog jag och barnen till Grand Samarkand med min mamma och syster. Shoppade två tröjor och ett par leggins med mocka inslag (älskar dem), sen köpte jag ett halsband, puder och två nagellack. Jag har fastnat för en av hösternas färgen, nämligen rostfärgen.. Roströd, rostorange..Tycker det är super snygg till ett par mörka jeans.. =)

Senare under dagen kom Frida på besök. Det var jätte trevligt att träffa henne. Har ju inte träffast sen hon flyttade upp till Gävle, för 1,5 år sedan typ. Vi konstaterade att tiden har bara sprungit iväg. Jag fattar inte?! Det är skönt att dagarna går snabbt ibland, men åren gör ju de med?!

Igår jobbade jag till två, sen vid tretiden kom Magda på besök. Det var så länge sedan vi träffades nu. Så det blev en del girltalk om både de ena och de andra. Haha! Dessutom var M med på ett hörn, eller...han var nog den som var mest delaktig i vårt girltalk.. Haha! Senare på kvällen drog vi hem på söndagsmiddag hos Ms föräldrar..

Just nu sitter jag hemma, jag är såå förkyld! Det går aldrig över och det är så sjukt jobbigt! Nu har jag liksom fått jobbig rethosta också.. Nu ska jag plugga, har två restuppgifter som ska lämnas in..



Saknar mitt långa hår ibland. Fast en klippning var välbehövd faktiskt!
Tur att mitt hår växer som ogräs..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0