Jävla skit!

Här var det länge sedan man skrev. Det har hänt så sjukt mycket att jag knappt orkar berätta. Jag var ju på Ulared, firade min födelsedag, låg bakis i två dagar, varit sjuk och tappat rösten, jobbar ihjäl mig(har jobbat varje helg sedan jag började plugget + alla dagar jag inte är i skolan, sen har jag varit på föreläsningar, haft grupparbete och redovisning, pluggat och läst en massa böcker osv osv. Har aldrig en lugn dag.

Här om dagen var vi i stan och handlade nya höstkläder åt båda barnen. Dem fck nya höstskor också och mössor. Så där flög 2000 spänn upp i luften. Men de senaste två dagarna har varit förjävliga rent ut sagt. Vi köpte en router så vi skulle kunna få trådlöst internet här hemma + en jävla sladdgrej som jag knappt vet vad den är till för, ca 1500 spänn upp i luften. Men problemet har varit att vi har IpTV också vilket också går genom internet. Så de två senaste dagarna har bestått av konstant telefonkontakt med alla möjliga människor för att försköka fixa detta år oss. Utan någon vidare framgång. Så nu ska vi tydligen bort och köpa någonting som förmodligen kan lösa allt. Så ytterligare 1000 spänn till den skit saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0