Dance as if you just don´t care...

Puh! Idag har inte varit en bra dag. Jag hade tänkt att plugga och bli klar med mina restuppgifter, men har jag blivit de? Svar nej! Vill egentligen inte gå in på vad det är, men blir så irriterad bara. Hur kan man ha Hasselnötsbuskar på ett dagis liksom?! ÅH!

Nog om de..Jag och M åkte in till Grand Samarkand för jag skulle titta på de fina skorna som jag visade i förra inlägget. Men när jag väl tittade på dem igen, så var dem nerslitna i sidan och var inte alls bra gjorda. Det förstörde allt. Så drog in till Gina Tricot istället.. Och vad tror ni inte jag hittar där?! JO, ett par jeans som satt skit bra. Det händer typ aldrig mig. För några dagar sedan gick jag och finkammade varje affär för ett par jeans i demin, utan några framsteg. Så trots missnöjet med skorna, blev jag endå så otroligt nöjd! =)

Nu ska jag bara ha ett par mörkblåa.. =)



Detta fick följa med hem idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0