Vi har en liten sjukling här hemma...

Idag sov vi verkligen ut, tror att vi inte gick upp ur sängen förrens halv elva.. Fast då hade vi legat och myst i sängen ett tag och barnen titta på en film och mös med oss i sängen. Nu under tidig eftermiddag har vi städat lite och röjt här hemma. Det behövdes, vi har knappt städat på hela veckan. Vi har verkligen inte haft tid..

Sen upptäckte vi att Milian verkade så hängig och trött. Så visst.. Han har fått feber den stackaren. Så typiskt att han ska få feber nu den enda helgen på jätte länge som jag är ledig. Jag tänkte hitta på så mycket med barnen, men nu blir det att vi får hålla oss inne istället. M ska strax iväg och titta på Växjö Lakers, så jag är själv med barnen nu. Men imorgon går jag ut med Tindra en sväng iallafall. Just nu ligger Mille och sover. Jag och Tindra ska baka chokladbollar strax... =)



Lilla sjuklingen...



Tindra tar hand om sin lillebror...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0