Sjukling nummer två...

Yes, nu har två små sjuklingar här hemma. Tindra har nu också fått feber. Så idag var jag hemma från skolan. Och vi har inte gjort något vettigt överhuvudtaget. Eller jo, vi har städat hela lägenheten. Jag har fått lite gjort med pluggandet. Men annars har jag varit sjukt trött idag. Vi låg och drog oss i sängen rätt länge innan vi gick upp och åt frukost sen la vi oss i sängen direkt efter igen och kollade på en Scooby Doo film. Haha! Men det var mysigt! =)

Ikväll blir det riktig girly girly afton. Först Top Model säsong 16 och sedan Desperata husfruar. Yes! Det låter bra i mitt öra! Mycket bättre än fotboll iallafall! Haha!



Fyyy vad tråkigt det är att vara sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0