Sarah The Pirate

I morse vaknade jag upp och mitt ena öga var helt svullet. Vet egentligen inte vad det var, det var bara liksom ögonlocket som var lite svullet och hängigt. Sen har ju Tindra fått halsfluss, så idag var jag hemma från skolan. Fram till tre låg jag nerbäddad i soffan och mådde skit. Jag hade lagt en bomullspad över ögat, kände mig som en riktig pirat. Haha! Sen i eftermiddags hade de lagt sig, nu känner jag ingenting, mår super och känner att jag är hur pigg som helst! =)

Ikväll blev de lasagne till kvällsmat. Första gången jag gör de. Kan inte fatta att det har tagit över fyra år sedan jag och M flyttade ihop tills jag lagade lasagne för första gången.. Haha! Men gud så god den blev! Den var värd att vänta på! Haha! Just nu sitter vi i soffan och tittar på Robinson. Måste tyvärr vara hemma imorgon igen från skolan. M ska ha både ett prov och redovisning. Så jag har ju tektniskt sätt redan helg! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0