Lördagsgodis...

Barnen är helt slutkörda just nu. Dem har varit ute två gånger idag. Först med mina syskon när dem passade barnen. Sedan en runda ner till affären. Och jag skojar inte, Mille sprang hela vägen dit. Och i normaltakt tar det ungefär tio minuter att gå från vårt område till affären, så vi bor inte jätte nära. På vägen hem höll han på att somna i vagnen, men jag har lyckats hålla honom vaken. 

Just nu sitter dem framför tv och kollar på en tecknad film och äter lördagsgodis. Dem fick själva välja vad dem ville ha. Och det självklara valet var var sin Tom & Jerry godispåse. =) Just nu sitter jag och smygtittar på tvn samtidigt som jag pluggar och läser.. M är och festar idag som sagt, vet inte ens om han kommer hem. Men det är skönt att vara själv också ibland. Sen kan jag ju inte påstå att jag är vidare social ikväll heller...



Barnens godis!


Mamma godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0