Kräftskiva...

Barnen håller på att för första gången städa deras rum helt själva, utan vår hjälp. Och dem är så duktiga! Själv sitter jag i vår säng och läser lite, har inte många sidor kvar. Men kommer förmodligen sitta större delen av imorgon också. Så typiskt mig att spara det till sista dagen. Nåja..

Om en stund ska jag börja göra mig iordning. Ikväll ska jag nämligen på "kräftskiva" med jobbet. Vi kommer att vara på hotellet och klockan sex ska vi vara på plats. Dock kan jag varken dricka eller vara där så sent, jag ska nämligen jobba imorgon och jag är den enda på jobbet då. Vilket betyder att jag har ansvaret. Så jag kommer att börja tidigare än åtta då också..


Kommentarer
Postat av: isabelle

Vad fiin den header har blivit :)

/isabelle

2011-10-24 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0