Inhandlat vintergrejer...

Ja nu har det gått några dagar sen jag skrev här. Jobbade som sagt hela helgen. I måndags och tisdags var jag i skolan hela dagar och idag har jag jobbat. Igår efter skolan åkte jag och M till Grand Samarkand och köpte vinterskor till båda barnen och M. Sen var jag på jakt efter en vinterjacka. Jag har ju min kappa som jag köpte i London förra året, men känner att den inte riktigt passar när jag är på förskolor. Ingen jacka jag kan springa omkring och leka med direkt. Så inne på H&M hittade jag än för 700 spänn. Inte så farligt dyrt och en parka jacka,precis vad jag var ute efter. Och M hittade en jacka också. Sen var det verkligen dags att köpa en ny plånbok, den jag har haft nu har jag haft i kanske fem år.. (?!) Haha! Nu är det bara ett par varmfodrade vinterskor till mig och nya overaller till båda barnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0