Höstlov?

Fredag och höstlovet har börjat. Fast jag hade ingen skola idag, men imorgon ska jag jobba. Och sen har jag tre dagar vad jag vet att sitta i skolan. Har en dramaföreläsning och sen ska vi sitta med ett grupparbete. Så här är man inte ledig inte.. Men mer ledig än vad jag brukar vara iallafall. =)

Just nu håller jag på med maten, är ganska sent ute. Har haft fullt upp, eller egentligen inte, jag har bara vart så seg! Var tvungen att gå upp vid sju även fast jag var ledig, för det var den enda tvätttiden som fanns. Så vi har tvättat hela förmiddagen. Sen slocknade jag på soffan och sov till ett. Haha! Sen har vi städat lite, vikt tvätten och så här hemma. Imorgon kommer min pappa upp! Och det var inte igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0