Här är vi effektiva!

Det känns som man har varit väldigt effektiv idag! Vi tog lite sovmorgon och sov ut till halv tio, sen vid tio åt vi frukost. M skulle iväg vid elva, han ska ha supporterträff idag (Liverpool spelar). jag skulle ju til universitetsbiblioeket och scanna in lite sidor i en bok som jag behövde, var nere där igårkvälll. Men då står någon jäkel och scannar in hela lagboken!! Jag skojar inte!!

Så vid tolv lämnade jag barnen hos min mamma så mina syskon fick ta hand om dem. Sen åkte jag ner tillsammans med mamma till universitetet. Sen tog vi bussen in till stan och in på apoteket och systemet, sen snabbt hem igen. Nu har jag varit hemma i en timme ungefär. Har hunnit sätta på en maskin disk, plockat undan, bäddat sängarna, fixat i köket och rengjort alla ytor och nu ska jag dammsuga. Sen är det bara vika lite tvätt och moppa golven.

Strax ska jag ner till affären tillsammans med mamma och dem. Ska handla lite lördagsgodis! =) Sen bär det hemmåt och fortsätta göra de sista, sen PLUGGA!!! Och laga mat lite senare.. Väldigt effektiv dag idag känner jag!



Bild för någon dag sedan, innan dem blev sjuka. Dem är friska nu iallafall! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0