Halsfluss är på besök...

I skrivande stund är M hos läkarsjourgruppen med Tindra. Vi upptäckte att hon hade vita fläckar i halsen och jätte svullna halsmandlar. Och det känner vi ju till, halsfluss såklart! Stackars liten! Det är tredje gången hon får denna bakterie (svinkoppor är samma bakterie). Och jag hade ju halsfluss i våras. Hoppas dem kommer hem snart. Vi ringde ju först vårdcentralen här på Hovshaga, men dem hade inga fler tider idag.

Så nu måste någon av oss vara hemma. M har redovisning imorgon och ett prov på fredag, vilket gör att jag förmodligen varken kan gå imorgon eller på fredag. Och jag skulle verkligen behöva gå! Fasen också! Men samtidigt vill jag vara hemma och ta hand om min lilla sjukling till dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0