Goodbye Oprah!

Idag steg vi upp i tid. Barnen skulle vara på dagis vid nio, men M fick lämna dem. För jag skulle vara på min VFU plats klckan nio. Idag gjorde jag nämligen intervjun med ett av barnen på avdelningen. Det gick över förväntan måste jag säga. Vi satt och pratade och tittade på bilderna i böckerna i säkert tio minuter. Blev förvånad att vi lyckades hålla på så pass länge, jag lyckades verkligen att hålla honom intresserad. Sen hjälpte det såklart att han själv hade hund hemma. =)

Jag kom hem vid elva och sen dess har jag suttit och skrivit ner intervjun och så. Städat har jag med. Sen satte jag mig ner och kollade på Oprah, hennes allra sista avsnitt. Och jag vet inte vad det är, om jag snart går in i hallonveckan eller vad det är, men jag fick kämpa för att inte sitta där och stortjuta! Haha! M måste trott att jag var knäpp!

Näh, nu ska jag hämta mina pluttisar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0