Barnfri och sambofri...

Håller på att fixa och trixa med bloggen nu och rättar till lite saker. Min gamla profilbild har kommit upp och min text under har försvunnit bland annat. Sen kan ite jag se den nya designen i min mobil. Är de någon mer som inte kan se den? Nog om de..

Jobbade som sagt idag. Och nu när jag kom hem var det inte en kotte hemma.. M är och kollar på match och är på sin brors inflyttningsfest. Barnen har åkt till Ms föräldrar och ska alltså sova där, för jag ska ju jobba imorgon och M ville vara med och festa.. Så jag är helt själv! Fast snart kommer Magda på besök och håller mig lite sällskap. =) Sen ska jag plugga. Måste börja på en jäkla text som vi ska diskutera på måndag, men behöver inte vara färdig med den helt, för jag har tills fredag på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0