Underbara helg...

Vi har varit lite halv dåliga nu i några dagar, men nu är alla bra igen! Mille åkte på lite magsjuka, ingen spya dock, och det är väl tur de! Nu är det helg! M är påväg upp till göteborg. Han ska se In flames ikväll. =) Så jag är själv med barnen tills imorgon. Om en stund kommer Isabelle och ska passa barnen. Jag, mamma och syster ska upp till Grand Samarkand. Jag ska bland annat hitta nya overaller till barnen, deras gamla börjar bli för trånga så det är dags nu. Sen ska vi hem till mamma, äta god mat och sova där. =) De var länge sedan! Ska även se om jag kan fixa ny sladd till kameran, så att ni äntligen kan få lite nya bilder! Bjuder på en morgon bild så länge från min iPhone..


Helt osminkad! God morgon! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0