Perfekt!

Kom hem för en stund sedan. Idag var det dags för jobb på hotellet, och de va riktigt segt att gå upp imorse. Kom ju hem ganska sent efter bion igår. Åh fyy, vad filmen var bra! Kan inte fatta att man nu måste gå och vänta ett helt år för att se part 2. Blää!

Efter jobbet sprang jag en snabbrunda på stan, såg en klänning på Gina Triots hemsida som jag jätte gärna vill prova och eventuellt köpa för nyår! Men den hade inte kommit in än tyvärr. Ska kolla imorgon också efter jobbet. Men jag hittade ett par snygga, stilrena och tidlösa (enligt mig) pumps. Svarta såklart! Känns som dem kommer att passa till den mesta faktiskt! Sedan fick jag ett ryck att leka världens bästa sambo och gick in och köpte det nya need for speed - the run spelet till Xbox 360 åt M! Han blev glad! =)


Pumps
10 cm högklack och oj vad dem satt bra. Dem praktiskttaget slikade min fot.
Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0