Need a break!

Sjukanmälde mig idag! Ska vara hemma imorgon också. Mår inte okej i magen, sen har jag ingen ork heller. Tar jag inte en paus nu så kommer jag snart att gå in i väggen. Ska försöka se till så att det inte blir jobb i helgen också. Måste få ta en paus helt enkelt!

Jag och M gick en lång runda kring sjön och skogen och vidare till affären och handlade lite inför allt bakande som ska göras de närmsta dagarna! =) Det är mycket som händer nu. Imorgon ska jag följa med M till sjukhuset och det kommer att ta ca 3 timmar. Kl 15.15 är det utvecklingssamtal med Tindra på förskolan. På måndag ska det vara julfest på Milles avdelning och den 14/12 ska Tindra ha Luciadropin på dennes avdelning. Sedan har dagiset även stägningsdag den 12/12. Sen åker vi redan den 19:e till England. Helgen innan ska vi ner till min farmor i Blekinge och fira Jul lite i förväg.. Puh! Blir stressad bara över att tänka på allt som händer!! Ska bli så otroligt skönt att vara bortrest nu över jul och nyår!


Bilder är tagna för någon vecka sedan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0